Livrare si plata

Metode de plată acceptate


Plata prin Transfer / Virament Bancar / Ordin de plată sau Depunere in cont la ghişeul băncii:

În cazul în care optaţi să efectuaţi plată prin transfer bancar (virament bancar / ordin de plată / depunere in unul dintre conturile noastre la ghişeul băncii) aveţi la dispoziţie un cont ING  în care puteţi efectua transferul sumelor.

 

NAVSTAR SERV S.R.L. - CUI: RO32515749

IBAN – RO94 INGB 0000 9999 0936 0592


Plata prin card bancar:

Tipurile de card bancar acceptate sunt: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Procesatorul nostru de plăţi prin card bancar este 



 

  

Rate:

Poti alege sa platesti in rate fara dobanda, cu carduri de credit ale celor mai importante banci din Romania. Plata cu cardul de cumparaturi se poate face online (Card Avantaj, Star BT, Garanti Bank, BRD Finance, Raiffeisen), se aplica comisioane / nr. Rate/ Termini si conditii stabilite de Banca emitenta a cardului de credit.

 

Plata in sistem ramburs:

BIMAUTO nu oferă serviciul plată in sistem ramburs (cu plata la livrare), plata trebuie efectuată integral in avans.


Livrare in toată România:


Comenzile BIMAUTO sunt expediate doar prin curierat in orice localitate din România prin partenerii noștri GLS România sau prin mijloace proprii mai ales in Ploiesti Prahova.

 

 Tipurile de servicii oferite sunt următoarele:

 

1. GLS Standard / Urgent Cargus  | Cost fix 23.50 RON* cu TVA inclus | include următoarele servicii:    

              •    o singură incercăre de livrare;

              •    fara taxa de kilometri suplimentari;

              •    poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.

 

2. Livrare prin mijloace proprii in Ploiesti.

               •    o singură incercăre de livrare.

  

NOTA:

 - GLS Curier nu oferă serviciul "Livrare cu verificare" sau "Deschidere colet la livrare".

 - GLS Curier nu  livrează Sâmbăta sau Duminica.

 - Nu combinăm comenzi - În cazul în care ați efectuat mai multe comenzi succesive acestea vor fi procesate individual și va fi aplicat costul de livrare aferent.

 - În cazul refuzarii coletului client costul livrării tur si retur va fi suportata de catre client. Excepție fac cazurile in care refuzul recepției este datorat coletului deteriorat. 

 

* Pentru comenzile cu greutate mare, sau voluminoase (de exemplu: seturi de roti complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.

 

Timpul de livrare:


Timpul de livrare a comenzii dvs. depinde de disponibilitatea produsului in depozitele noastre sau la furnizori.

    •    Timpul normal de livrare pentru majoritatea comenzilor este aproximativ de la 3 la 5 zile lucrătoare, după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BIMAUTO respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.

     •    Repere aflate în stocul BIMAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.

    •    Timp de livrare: 5 zile lucrătoare. - Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.

    •    Livrabil în 10 zile lucrătoare. - Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.


Livrarea poate dura mai mult?


Da, sunt cazuri cand suntem in imposibilitatea de a livra la timp, dar aceste cazuri sunt foare rare. Intarzierea livrarii poate fi cauzată de:

   •     Curier - dacă acesta nu reușește sa livreze comanda dvs. la timp. In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziata cu maxim 1-2 zile lucrătoare;

   •     Lipsa unui reper sau mai multe repere in stocul nostru sau stocul furnizorului - În acest caz veți fi informat cu privire la data de aprovizionare a stocului cu reperul in cauză in maxim 1 zi lucrătoare de la lansarea comenzii.

   •     Reperul sau reperele comandate nu se mai află in producție sau in stocul propriu si nu mai pot fi comandate - În acest caz comanda dvs. va fi anulată si suma aferentă reperelor in cauza va fi returnată.

   •     Sărbători legale in România, Slovacia sau Germania - În acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi întârziată cu maxim durata sărbătorii legale;

   •     Lipsă reper la recepție - Există posibilitatea că unul sau mai multe repere din comandă dvs. să lipsească la recepția mărfii trimisă de la depozit extern, în acest caz reperul sau reperele în cauza vor fi recomandate extinzându-se astfel termenul de livrare.


Acceptarea bunurilor livrate:


In cazul expedierii prin GLS Curier vă rugăm verificati integritatea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat inainte de a semna pentru primire.

La livrare clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj au fost deteriorat in timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie întocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării.

Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea coletului nu este luată in considerare.